Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 januari 2016 15:15


Hej!


Fredag eftermiddag och lägenheten är nystädad, och jag har börjat att förbereda för maten.

Det blir inte (!!) tacos denna fredag utan hamburgare! :)

 


Gör ni egen dressing?

Det är endast 5 ynka ingredienser som man alltid har i kylskåpet, tar ca 1 minut att blanda ihop istället för att ha en tub ståendes som tar plats som innehåller en massa E-ämnen!


Har även putsat av en ljusstake som vi skall ha i doplokalent, känns som att det är lika bra att göra sånt småfix nu istället för att stå med allt kvällen innan! :)

   


Nu väntar vi hem världens bästa pappa så vi kan ha fredagsmys och det bästa av allt är att vi inte har några planer alls den här helgen!   


R ville ev gå och prova en ny skorta inför dopet så det blir kanske en sväng på stan imorgon!  :)


Har lånat en bärsele för att prova om det är någonting för mig och W och det känns så skönt att kunna bära honom i den istället för att ha honom på en arm för han börjar bli tung och jag är inte världens starkaste så det lutar nog åt ett köp! :)

VI skall iväg till bvc på måndag ooch då skall han även få sitt 3 månaders vaccin.

R får åka med för jag är så extremt spruträdd och vill absolut inte se när dem sticker honom! :(


Jag fasar redan över det, men det är väl som dem flesta säger att det känns mest i mammahjärtat  

 



Hoppas ni får en fin helg! :)


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards