Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 januari 2016 20:03

Visst kom han ihåg tulpanens dag i fredags min älskade pojkvän! :)

Han är verkligen världens bästa.
Dock inte enbart för att han köpte tre frp med tulpaner utan för allt han verkligen gör för sin familj! :)
Han ställer verkligen upp till 110% och hjälper till med allting här hemma! :)
Jag älskar honom till månen och tillbaks och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom!

Vi åt våran älskade tacos och sen när W somnat så satte vi oss i köket och vek klart alla servetter så vi inte behöver tänka på det dagen innan dopet! :)

Måste tillägga att ostsåsen blev succé så prova den om ni gillar varm ostsås! :)


Guacemole, gör ni egen eller köper ni färdig?
Jag gör alltid egen för jag anser att det går så fort (dessutom vet man även då vad som finns i den)! :)

Och tulpanerna! :)

På lördagen så var vi på två st kalas och det bjöds på både tårta, kakor och smörgåstårta! :)

När vi väl landade hemma så satte vi på oss pyjamas och myste ner oss i soffan och såg på tv! :)

Idag hade vi planerat att vi skulle vara inomhus och bara mysa men så ville R åka och kika på ett par nya finskor till dopet så det gjorde vi.
Vi passade även på att handla lite i matväg inför dopet.

Vi köpte även med oss varsin semla som vi tog till eftermiddagsfikat! :)
Och julmust på glasflaska hittade vi när vi var och handlade! :)

Lilla söndagsbadet är ju såklart avklarat! :)

Älskade unge!
Så otroligt tacksam att du valde att komma just till oss! :)


Sen åt vi maten vi egentligen skulle ätit igår.
Vi åt resterna från tacosen igår när vi kom hem ifrån kalasen och så sparade vi kycklingen till idag! :)

Det blev supergott och inte alls torrt som ibland kyckling kan bli, men gör en god marinad så den får stå över natten är ett litet tips!
Sen självklart använda termometer så den inte översteks i ugnen! :)


Provade att göra blåa popcorn ikväll!
Jag har tänkt att ha det på dopet så jag ville prova innan så att dem verkligen blev blåa! :)

Nu skall vi se om det finns någonting intressant att se på tv! :)

Hoppas ni har haft en mysig helg! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards