Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 mars 2016 17:21

Igår när jag åt lunch/mellis så satt W med vid bordet och var himla nyfiken på min tidning jag läste! :)
Det kanske är en blivande liten kock som håller på att växa upp?! :)

BlåbärSmoothie & bananpannkakor vart det till lunch.
Det är så gott och går riktigt fort att slänga ihop! :)
Vi gjorde faktiskt inte så mycket igår, gick en promenad i solen och tog det bara lugnt här hemma och tränade nacken! :)

Han börjar bli riktigt stark nu men vi tar det väldigt försiktigt och tränar några korta omgångar per dag! :)

Idag så började vi dagen med att gå på musiklekis, vi har redan gått där en månad! :)
W sov sig igenom det idag och vaknade en halvtimme innan det var dags att gå hem! :)

När vi kom hem så kom Lisa hit på en fika och hade med sig paket ifrån jobbet och även W's doppresent eftersom hon inte kunde vara med på dopet!

Så söta kläder ifrån jobbet med igelkottar på! :)

Och coola kläder i doppresent! :)
Tack snälla!! :)

Nu har vi ätit mat och sitter och vilar lite sen skall vi gå en promenad.
Det är så skönt att det är ljust så länge nu på kvällarna!
Jag älskar att det går mot ljusare tider! :)
Vad gör ni ikväll? :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 mars 2016 14:00


Har suttit och kikat runt på lite babypooler till W för blir det en varm sommar måste han ju såklart få kunna bada! :)

Det finns verkligen en uppsjö med små pooler till bebisar, men jag vill iaf ha en med tak så han blir skyddad ifrån solen!


Här är några som jag fastande för.


 



Den finns  här


   Här finns den!


  


Lilla Grodis finns här!


 


Den finns här!



     

Denna hittar ni här!




Kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards