Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 mars 2016 17:00



Att kika runt hemma hos folk (och såklart på Pinterest) skapar såklart ideér och tankar om hur framtiden skulle i ett blivande kök!



Jag har kikat runt på lite posters som skulle kunna passa bra i ett kök!  


  

Denna hade Josefin i sitt kök och den var en sån färgklick tyckte jag!

Här klickar ni hem den! :)



 


Här finns denna!





 

Klassiker, finns här!



 


Finns här

 

 

 

Finns här!



Kram P!





Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 mars 2016 06:12

Godmorgon!

Här börjar det redan att ljusna och W har precis somnat om efter lite mat men jag har inte lyckats komma till ro igen! :)
Jag får se om jag ligger kvar och myser eller om jag skall smyga upp! :)

Fikan igår varade i över fyra timmar, tiden bara sprang iväg! :)
Josefin som vi var hemma hos bodde i ett sånt himla fint gammalt stenhus med sin familj och hund!

Det var riktigt härligt att gå runt bland alla deras rum och kika och ta del utav deras kommande renoveringsobjekt! :)
Åkte därifrån med massor med positive energi! :)

En bild på köket med en grym utsikt ut över åkrarna! :)

R köpte med lite kallskuret hem efter jobbet så det mumsade vi i oss och blev kvar i köket hela kvällen (till kl tio iaf) ;) över varsitt glas vin!

Han hade med sig en sån fin blomma hem till mig som jag skall visa er lite senare! :)

På kvällen vann jag (W) även en tävling på instagram igen! :)
Vinna tävlingar två fredagar i rad känns som en ny tradition jag gärna börjar med! :)

Den här gången var det två supersöta glassar som jag skall lägga ner i W's påskpåse! :)

Idag skall vi åka på en loppis sen har vi faktiskt inga större planer vilket känns skönt! :)

Jag hoppas att solen kommer att skina och det är lite varmare än igår så vi kan vara ute en stund och suga i oss lite D-vitamin! :)

Hoppas ni kommer ha en bra lördag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards