Alla inlägg den 2 mars 2016

Idag var vi ute på en förmiddagspromenad och gick på jakt efter videkissar! :)
Sen gick vi till affären och köpte med påskliljor hem.

Jag skall börja plocka fram lite påsksaker den här veckan tänkte jag, så man får njuta utav påsken lite längre! :)

W sov ute på baksidan tills det var dags för oss att åka ner till BVC för jag skulle ta cellprov ifall det har blivit några cellförändringar sen sist jag var kallad dit.
Så nu är det en enda lång väntan i fem-sex veckor innan man får provsvaret.
Jag är jätteglad att man har den här möjligheten i Sverige att bli kallad vart tredje år så dem kan upptäcka det i tid ifall det skulle vara något som är fel.

Sen gick vi i lite affärer och kikade, jag ville köpa en New Era keps till W (jag och R har varsin så det hade varit kul om W kunde matcha)men när vi provade den så var den alldeles för stor så det får nog vänta ett år.

Däremot så hittade jag en lite mindre keps inne på hm! :)




Även en T-shirt fick följa med! :)
Kommer bli snyggt med svarta byxor och hans vita skor! :)

Tre pyjamaser i stl 74 fick även dem flytta in i hans garderob! :)
Känns så himla stort att köpa 74 men vi vill ha lite större nu så han har något att växa i! :)

Nu ligger W äntligen o försöker somna i min famn efter att ha haft några kämpiga timmar med sin mage stackaren!

Det är så jobbigt att se honom ha ont, vi ger honom miniform när det är som allra värst och det hjälper iaf!
Hade man kunna byta så hade jag tagit hans magknip alla dagar i veckan så han slapp, lilla skrutt!


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards