Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 mars 2016 17:08

Kikade runt inne på Pinterest för att hitta lite påskinspo och här kommer några utav dem jag fastnade för! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 mars 2016 08:46

Godmorgon!
Har ni sovit gott?
Jag har sovit sådär, W har börjat äta två ggr per natt och sen har han fått en ny (o)vana och det är att han vill sova med näsan rakt ner i madrassen så man är lite nojjig på natten!
Försöker att vrida huvudet på honom när han har somnat men det är inte alltid man lyckas!

Igår åkte vi in till Visby en sväng,
Vill ju såklart ge något till W nu i påsk så det blev en påskpåse med lite blandade saker i! :)

Jag köpte även hårfärg (så R fick färga mitt hår på kvällen till hans stora glädje!) ;)

Blev lite mellis när vi kom hem och sen var planen att ta en sväng i solen men Andreas ringde så jag blev kvar inne i soffan och W somnade så gott till vårat samtal! :)

Brie, ärtskott och prosciutto har jag varit jättesugen på ett par dagar så det fick det bli! :)

Idag vid kl tio skall vi hem till en utav mammorna i våran mammagrupp och fika och gå en promenad så jag skall strax sätta fart! :)

Ville bara titta in och önska er en fin fredag, så hörs vi såklart framöver!


Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards