Direktlänk till inlägg 27 mars 2016

Påskmat som slöt på ett blåsigt Fårö!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 mars 2016 18:43

Hej på er!

Och god fortsättning på påskfirandet!
Hoppas att ni har ätit massor med god mat och verkligen kopplat av dem här dagarna och tagit det lungt! :)

Vi började gårdagen med frukost och W fick sin påskpåse! :) ❤️


Han verkade nöjd och glad trots att det inte fanns en enda godis i den! ;)

Jag tog en dusch och sen fick jag leta efter mitt ägg, och i det fanns det presentkort på massage!
SÅÅ välbehövligt så det skall jag boka nu i veckan!!❤️

Vi åt sill, potatis och ägg till lunch och efter det så drack vi varm äggtoddy (fast vi hoppade romen)! :)

Efter lunch så skulle promt W ut på en promenad och prova sina nya brillor så han och jag stack iväg och R åkte och tvättade bilen och bytte till sommardäck! :)

Lilla coolingen! :)

När vi kom hem så gjorde vi oss iordning och åkte upp mot Fårö!
Mina släktingar hade hyrt stugor på Sudersand så då tänkte vi att vi åker upp och säger "Hej"! :)

I väntan på färjan ville W provköra litegrann men då fick jag säga STOPP!
Han nådde inte ens över ratten så vi kom överens om att det får vänta några år till! ;)

Vi kom ut lagom dem skulle gå och bada jacuzzi och basta så det passade R perfekt!
Jag och W stannade i stugan och åt lite mat med dem andra sen gick vi upp i relaxavdelningen men vi hoppade över badet! :)

Dem hade ett riktigt häftigt tak i relaxen med stjärnhimmel!
Sånt måste W ha i sitt rum sen! :)

När vi sen landade i stugorna igen så drack vi lite vin, och satt och pratade massor till klockan blev över ett!
Då smet vi upp och la oss och W sov ända till åtta utan att vakna en enda gång!
Så mysigt att bara sitta sådär i en stuga och ha kvalitetstid med släkten! :)
Vi sa att nästa gång dem skall boka det så skall vi definitivt vara med! :)

Innan vi åkte hem så tog vi en liten promenad till stranden men det blåste så jäkla mycket så vi vände i princip på en gång!

Tänk om ett par veckor så är det fullt med folk här igen och ön lever upp i några veckor innan det är dags att gå i ide igen! :)

Nu har W vaknat och vi skall ha vårat lilla söndagsbad och sen är det mys i soffan! :)

Kram P!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards