Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 juni 2015 07:20

Har 2 lediga dagar framför mig, vilket är riktigt skönt att få ha mitt i veckan.

Eftersom jag jobbar varannan helg så är den lediga helgen värd sin vikt i guld för mig och då vill jag kunna göra saker som är roliga och inga måsten, sånt som jag nu kan göra mitt i veckan istället :)

Igår hämtade R mig på jobbet sen gick vi ner till stora torget (i blåsten, när ska det sluta egentligen?) och mötte upp mamma & Ecka på Bageriet för lite mat.

Sen hade jag lite bråttom när jag städadeför ett par veckor sen och råkade komma emot en av mina glasljustakar som stod på golvet som gick i tusen bitar (pratade med mamma i telefon samtidigt, och hon är fortfarande döv på det örat för så mycket som jag skrek stackarn) :(

Hon kom iaf ihåg incidenten och hade köpt ett set med nya ljusstakar till mig som jag fick igår.
Det var med 2 st och jättefina, tack så mycket <3

Dom här ska dock inte få bo på golvet utan få en säker plats nån annanstans :)

Sen skildes vi åt och vi åkte ner på hamnen och skulle se på det stora skeppet som skulle ligga i hamnen eftersom det inte kunde gå tillbaks till Ryssland (!!) pga blåsten,
men när vi kom ner var det borta, så vi tog varsin glass på magasinet som vi åt i bilen för att det blåste småspik!

Efter det så åkte vi upp till visbytravet och mötte upp R's farmor och spelade bilbingo :)

Vi har aldrig spelat det innan och frågan är om vi kommer spela det igen ;)
Tog väldigt lång tid (ca 3 timmar, så det kändes skapligt i ryggen)

Men en kul upplevelse och Sonja vann 200 kr och vi vann ingenting tyvärr.

Alfons var med och höll ställningarna :)

Nu skall jag ta tag i dagens lista för kl8 skall jag vara vid naprapaten och hoppas på en förbättring i ryggen, så håll tummarna!

Kramar P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards