Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 juni 2015 18:43

Idag var vi nere på ultraljud igen för att ta mått och titta att allt var ok :)

När vi var där i förra veckan så låg han väldigt långt ner,
(och dessutom hade mamman precis varit på toa oxå, vilket jag inte visste att man inte skulle innan ett ultraljud).

Som sagt, nya tag idag med en fruktansvärt pinknödig mamma och en liten kille som låg betydligt högre upp så kunde mått tas och en bedömning göras :)

Han hade armar och ben och huvudet satt där det skulle och det lilla hjärtat tickade på  

Så allting var ok och fanns inget att anmärka på, vilket är fruktansvärt skönt att få höra när man går och oroar sig för värsta tänkbara...

Han låg med benen rakt upp i vädret så jag får väl hoppas att det inte blir nån liten gymnast eller sportfåne eftersom jag är allergisk mot allt vad sport heter ;)

Lite overkligt att det ligger en pytteliten människa inne i min mage och studsar omkring.
Men så är det och det skall bli så jäkla häftigt att få vara med den här resan   
Nu skall jag fortsätta att göra ingenting, börjar bli rätt bra på det faktiskt ;)

Kram P



Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 juni 2015 07:54

Som  alla andra affärer nu så har även Indiska startat sin sommarrea.

Var inne och tittade runt på deras hemsida nu på morgonen och dom har mycket fint faktiskt även små saker som inte var på rean.       


  

Sen även dom här ljuslyktorna både i turkost och klarglas på altanen i sommar när när dom varma sommarkvällarna kommit  



Alla bilderna kommer från Indiskas sida.

Kram P


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards