Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 juni 2015 16:56





Solen svek mig inte idag heller, tack och lov :)
Gick upp vid halv 8 och åt frukost

Har köpt hem en citronmeliss planta som jag dricker te på :)
Kan väl inte påstå att det smakar jättemycket men det ska tydligen vara bra för kroppen och jag gillar ändå inte starkt te så det funkar för mig :)

Sen tog jag en morgonpw

Sen åkte jag ut till R's farmor och solade och drack kaffe :)
Sen tog vi en promenad i skogen och letade liljekonvalj :)
Blev nästan 1.5 timmes promenad :)

Och vi fick ihop varsin liten bukett :)

Sen åkte jag hem och åt lunch, fortsatte och sola.
Vi skall upp till Sthlm på söndag och gå på dop så då vill man ju ha lite färg :)

Har pysslat ihop doppresenten nu, bara ett fint kort som skall köpas :)
(Hoppas inte Leonas mamma läser det här nu) ;)

Blir ett par mini converse till lilltjejen :)
Får hoppas hon blir nöjd med dom :)

Nu skall vi åka in på matmarknad som dom har på Södertorg :)
Skall tydligen vara mat från hela Europa :)
Skall bli jättespännande att spana in, Här är en länk från hela Gotland!

Hoppas ni får en solig ledig helg :)
 
Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards