Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 juni 2016 18:46

Hej på er!

Idag till kl två så hade vi bokat in några mammor på lunch, bubblor, sol och mys! :)

Det är blandad ålder på våra små så det är full rulle hela tiden att passa dem! :)

W var dock SÅÅ övertrött när dem kom och grät bara nån tittade på honom men tillslut så somnade han i sin säng och vi kunde äta! :)

Jag hade gjort en fördrink, den med syrensyrup som jag tipsat om tidigare och den var supergod (tips!) :)

Sen bjöd jag på grekisk sallad med tzatziki och bröd till, och självklart lite bubblor! :)
För det är vi mammor värda, en dag mitt i livet! :)
Sånt ansvar man har varenda dag för diverse saker så får man ibland pausa och sätta lite guldkant på vardagen och tanka ny energi! :)

I isbitarna hade jag lagt ner syrenblommor innan jag frös in dem!
Blev lite dekorativt tyckte jag! :)

Det är gott med en enkel sallad när det är så varmt som det är nu! :)

Vi var ju självklart värda ett fruktfat efter lunchen! :)

Nu sover W i min famn och vi funderar på om vi skall grilla eller spara det till helgen, vi åker ut till husvagnen då och antar att det blir grillat med pappa! :)

Fick förresten en bild utav honom idag att det är fler som trivs vid sjön! ;)

Tror jag får steka upp ett gäng pannkakor ut dit och ta med! :)

Ha en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards