Alla inlägg den 30 juni 2016

Här kommer en liten video när vi hängde i lekparken tidigare idag!  


 


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 30 juni 2016 13:45

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra! :)

W sover middag och jag har precis tagit en dusch!
Skall strax sminka mig men satte mig i soffan en stund för att mysa lite! :)

Vi startade våran dag med att gå till affären och när jag skulle klä på mini så upptäckte jag att hans blåa fiskarmössa var borta!

Jag tycker att det räcker med att hans halmhatt ständigt är på vift (nu senast i Fårösund och då upptäckte mamma den som tur var efter att hon sett att några barn stått och trampat på dem utanför hennes hus!)
När hon tog tillbaka den utav barnen skrev hon i namn och telefonnummer så nu kan iaf folk ringa om den skulle komma bort igen!
Men nog om den, nu var det mössa nummer två som var på vift!

Vi gick upp och handlade och frågade i affären men ingen hade sett den.

Vi tog samma promenad som vi tog igårkväll och kikade i dikena, men ingen mössa!
Hade precis gett upp hoppet men tog då en sväng till bilen, och tänka sig, där låg den så fint i hans lilla stol! :)

Så den hade aldrig varit på vift!:)
Jag är glad att det bara är materiella ting som är på "vift", jobbigt den dagen man kommer hem från affären utan barn! ;)

Vi åt lite lunch och gick sen bort till lekparken och hängde där en stund så han fick gunga! :)
Han tyckte det var riktigt kul så det blir fler besök framöver! :)

Vi provade lite andra saker också, men gungan var helt klart favoriten! :)

Hämtade även ut ett paket ifrån Bakestore med bla dessa söta muffinsformar!
Dem skall jag fylla med något gott till hans kommande 1års kalas! :)

Altanen började R och Jimmy med igårkväll och dem skall fortsätta med den ikväll! :)
Det skall bli riktigt skönt att få den på plats! :)

Jag skall iväg göra mina naglar i eftermiddag, så jag får se vad det blir för färg denna gång! :)

Chipsen provade vi igårkväll och dem fick helt klart godkänt! :)
Väldigt tunna och krispiga! :)
Så dem måste jag tipsa om, fanns massor med olika goda smaker! :)

Ha en jättefin dag så hörs vi!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards