Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 juni 2016 10:26

Godmorgon på er!

Idag började dagen redan kl fem...
Mini somnade dock om efter lite ersättning och bus, men mamman då?
- Nej hon låg kvar och var klarvaken!
När han vaknade upp igen så gick vi upp och åt frukost och sen skulle han sova igen (!) vilket då passade mig utmärkt för då hann jag röja undan en hel del!

En liten bild från morgonbuset vid halv sju! :)

Idag skall vi plocka fläder så vi kan göra sommarens saft!
Sen är det lite ärenden i några affärer och därefter är planen att jag skall rensa ogräs i pallkragen som står kvar från förra hyresgästen och få ner mina jordgubbar, hallon och lite andra blommor! :)

Igårkväll hade vi (äntligen!) besök utav en kotte vid halv elva! :)

Blev så jäkla glad och han åt med god aptit, skall bli spännande och se om han dyker upp ikväll igen! :)

Ingen vidare bra bild men jag ville inte gå ut ifall han skulle bli rädd! :)

Ville bara kika in och önska er en bra start på veckan!

Avslutar med en bild på drinkvagnen jag fyndade på loppis för ett tag sen. Först tänkte jag (såklart) måla den vit, men efter lite funderingar så får den nog ha kvar sin originalfärg!
Vad tycker ni, skall den målas vit eller ha kvar sin nuvarande färg? :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards