Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 juni 2016 09:03

Godmorgon!

Återigen gryr dagen..
Idag dock väldigt tidigt..närmare bestämt kl sex skulle W upp och hoppa! :)
Det är tur man är morgonpigg och har fått en god natt sömn så man känner sig pigg när han slår upp sina små blå! :)

Nu sover han redan middag och det resulterade i att jag har packat om hans skötväska och laddat med kläder i rätt storlek bla, jag är även inne på andra maskinen tvätt och har både diskat och sminkat mig och sitter nu på baksidan och bläddrar i nya numret utav Skönahem som landade i lådan igår! :)

Kl elva skall vi åka till Josefin och gå en promenad och sen skall hon bjuda på lunch! :)
Det skall bli riktigt kul att ses! :)

Jag har även bokat in så jag skall fixa mina naglar i eftermiddag och mot kvällen så kommer tjejen som skall ta över våran lägenhet hit så skall vi skriva lite papper! :)




För att uppdatera er om tjuven så har jag ännu inte fått låna övervakningskameran för det skall släppas en uppdatering och han vet inte när den släpps!

Men jag har fått en hel del tips om vem tjuven kan tänka sig att vara..
Nämligen en skata eller kråka!?
Trodde verkligen inte dem knyckte värmeljus men tydligen så var det fler som hade råkat ut för det här i området!

Jag gjorde ett test igår och satte ut en ny ljusstake och imorse så var ljuset kvar! :)

Får bli en sån ljusstake i fortsättningen! :)

Igårkväll upptäckte W jordgubbar och herregud vad han älskade det! :)
Han satt med vidöppen mun brevid mig och skulle bara ha och ha!! :)

Jag fick tom en jordgubbspuss!! :)

Nu skall jag mysa vidare! :)

Ha en jättefin dag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards