Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 juni 2016 18:45


Hej!


Idag är det riktigt fint sommarväder ute!

Älskar när det är varmt så man slipper att frysa!


Jag vann en tävling på Instagram förra fredagen och idag kom vinsten!

En superfin hårborste med swarovskikristaller på baksidan!

Blev så himla glad att jag vann den för jag skulle aldrig unna mig en sån dyr hårborste i vanliga fall (den var värd 500kr!)

 



Klänningen sitter som en smäck så nu längtar jag till midsommar! :)

   


Så tunt och fint tyg så den var verkligen värt "allt" besvär! ;)


Idag har W fått smaka på majskrokar.

Jag har varit lite emot det för det kladdar ju såå fruktansvärt men han skötte det relativt bra faktiskt och mumsade i sig två stycken!

Köpte även hem små, små ringar som smakar morot som även dem smälter i munnen som han fick prova! :)

Kul för han att variera sig lite och öva på att tugga med sina små tänder för det har ploppat upp en tand till på honom nu!


Får se om jag lyckas fånga dem på kort framöver! :)


Nu skall jag strax åka på bilbingo med R's farmor så är killarna kvar hemma! :)

Hoppas jag kan vinna lite pengar också! :)


Ha en fin kväll! :)


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards