Alla inlägg den 29 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 juni 2016 19:30

Här kommer lite bilder ifrån Pinterest som jag fastnade för!

          



Visst är det mysigt?

Bara sitta och mysa där i trädgården...som jag drömmer!


Kram P!


Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 juni 2016 12:24

Hej på er!

Jag passar på att kika in nu när tid finnes! :)

Vi gick upp kl sju imorse och åt frukost sen gjorde vi oss iordning för att utföra ärenden innan Visby vaknat till liv och det är nästan omöjligt att komma fram!
Jag blir så stressad utav all trafik och folk och det har blivit lite värre nu sen W kom så då kändes det som ett bra alternativ att utföra dem redan kl nio! :)

En ny hatthylla fick följa med hem! :)

Jag fick även köpa ett par nya handskar för mina är borta!
Jag hade dem förra veckan när jag rensade ogräs men nu är dem spårlöst borta, trots att vi vänt upp och ner på hela lägenheten!
Jag fungerar tyvärr så när jag tappar bort något, då kan jag inte släppa det utan letar tills jag hittar det men denna gång fick jag ge upp!

En spännande smak på chips fick följa med hem också, har ni provat? :)

Återkommer med resultat! :)

Nu skall jag äta upp min lunch, W sover och kl ett kommer barnmorskan på ett hembesök! :)

Det är jätteskönt att dem gör det tycker jag, då kan man få tips i hemmet vad man behöver tänka på, hur man kan barnsäkra smidigt men det bästa utav allt är ju att dem får komma hem till folk och får ev upptäcka om det är något barn som kanske inte har det så bra i sin hemmiljö!


Ha en jättefin dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards