Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 juni 2016 10:15

Iaf var de så nu på morgonen, men radion lovade förut sol och en temperatur på mellan 20-25gr så vi håller tummarna!:)


Idag kommer Mikaela och Alva på besök på eftermiddagen!  

Tvättstugan är även bokad och sen skall vi till kemtvätten och hämta mattan som är färdig.

Jag skall förbereda lite för picknickkorgen som skall fyllas upp inför imorgon! :)

Det blir ungefär detsamma som förra året, för Anders och Helené tyckte jättemycket om pizzabullarna jag hade gjort! :)


Vi skall pyssla lite här hemma med under kvällen och sätta upp gardiner, kabellist, kristallkronan skall upp i köket så ja, det finns alltid att göra! :)

Länge sen man satt i soffan och slöade bort en hel dag! ;)

Tror faktiskt inte jag skulle klara av att göra det längre, att bara sitta rakt upp och ner! :)


Jag vann lite pengar igår på travet faktiskt! :)

400kr kammade jag hem! :)

Så jäkla kul att vinna och slänga sig på tutan! :)

   


Avslutar med en bild på kaklet och fogen!

Det blev verkligen stor skillnad när det blev vitt istället för det gråa som var innan!

Så är ni trötta på det, åk tillbiltema och lägga 50kt på fogfärg och börja pensla på färgen på en gång! :)

 



Jag älskar verkligen telefonjacket uppe i hörnet, känns som att alla nuförtiden verkligen har en telefon placerad just där! ;)


Ha en jättefin dag!  


Kram P!



Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 juni 2016 08:39

Efter frukosten idag så bäddade jag ner W framför Babblarna så fick han ligga och mysa till dem inann han blev för trött och fick gå in och sova i sin säng!   



Kram P!
 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards