Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 juni 2016 21:51

Här och här kan ni se vad vi gjorde midsommarhelgen förra året!  


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 juni 2016 21:31

Swisch sa det bara så tog den slut!

W vaknade (såklart) kl fem men efter mycket stånk och stön (och ersättning) somnade han om till kl åtta!

Sen pysslade jag lite här hemma och när han sen vaknade åt vi lunch och gick en vända till affären!

R's farmor hade vi bjudit in på middag så vi åt ljummen potatissallad, kycklingfilé och vitlökscremé!
Och till dessert bjöds det på gotländska jordgubbar med grädde! :)

När man lagar mat nuförtiden ser det oftast ut på detta sätt! :)
Lillskrutt skall vara med Ö V E R A L L T! :)

Han övar för fullt på att krypa nu också!
Han står på alla fyra i sängen (oftast när det är sovdags!) och övar och jag låter han faktiskt hålla på då! :)
Men nu så har han även börjat öva på golvet, och det tar sig sakta men säkert! :)
När sommaren är slut så tror jag han kryper! :)

Nu ikväll städade vi ur våran gamla lägenhet och nu vi sitter och tar lite vin vid köksbordet!
Kikade precis ut och kotten är på plats och äter kvällsfika! :)

Hur det gick med min klänning jag beställde från Nelly?

Jag fick svar efter någon dag utav dem att den måste ha tagit slut i samma veva jag beställde den!
Men jag la in bevakning på min storlek, och tänka sig, den kom in i rätt storlek och Nelly var schyssta och skickade den med express leverans till mig som plåster på såret!
Så imorgon tänkte jag visa den för det är verkligen en keeper! :)

Avslutar med en bild på den fina blomman vi fick utav Sonja ikväll i inflyttningspresent!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards