Alla inlägg den 3 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 november 2015 20:51


Det blev morgon här hemma i morse redan kl 05.
W somnade dock om vilket jag inte lyckades med så jag har fått totalt ca 3 timmars sömn i nättras.
Tur det finns bra smink ;)

Så håller jag tummarna för att det blir fler timmars sömn inatt! :)

Förmiddagen gick åt till att mysa, vika tvätt, fylla i lite papper som skall skickas in till olika ställen och plocka iordning lite och damma av i sovrummet!

Sen åt vi lite gröt och smörgås till lunch och begav oss till Visby för att uträtta lite ärenden.

Bla så hängde vi på mitt favorithak (Gamla Masters) ett litet tag och hälsade på Heléne! :)

Det skall börjas i tid ;)

Efter det så kilade vi in på hm och köpte ett par nya rosa tofflor!
Är jämt så frusen och det är ju så mysigt att kunna variera sig med lite olika tofflor/strumpor!

Åkte förbi Apoteket och hämtade ut min medicin för doktorn ringde idag och berättade att provet jag tog på lasarettet innan jag åkte hem visade att jag hade fått urinvägsinfektion :(
Dricker massor av citronvatten oxå så jag hoppas att det snart försvinner!


Passade då även på att hämta ut våran sista babybox!

En helt ok Box! :)
Det följde även med en pytteliten, jättesöt napp men vi har bestämt oss att inte använda napp till W (men man ska ju aldrig säga aldrig så vi kommer att spara den utfall att).

När vi sen kom hem så hoppade jag i min pyjamas och därefter var det matdags både för oss och W.

Vill helst inte äta middag framför tv:n men nu när det är en till i familjen som tar plats och innan vi får in alla hans rutiner så får det bli middag där ibland! :)




Blir som sagt en hel del bilder tagna på honom här hemma! :)

Nu skall jag kika klart på Äntligen hemma!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards