Alla inlägg den 11 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 november 2015 21:43


Idag började R att jobba igen efter sin pappaledighet.
Det kändes faktiskt väldigt tomt att vara här hemma "själv" utan honom för nu har man ju vant sig att vara två och göra allting ihop.
Men som tur är jobbar han ju bara mån-fre och 7-16 så jag får ju ha honom hemma på kvällarna och helgerna som tur är! :)

Jag och W låg kvar i sängen en stund imorse och myste lite till Nyhetsmorgon!

Mystofflorna var såklart på!

Efter han fått mat och somnat om så åt jag frukost,diskade upp, plockade iordning lite grann och städade av toaletten.

Sen var det dags för ännu mera mat men efter det gav jag mig ut på en pw innan Mikaela och söta Alva kom förbi på en mysfika!
Alexandra och Anton skulle varit med men Alexandra var förkyld och valde att vara hemma och kurera sig!


Massor med bebisprat såklart och sen bestämde vi även att imorgon (om vädret tillåter) så blir det en pw ihop vid elva tiden! :)

När R sen kom hem från jobbet så hjälptes vi åt med maten (som ikväll vart stekt potatis, ägg och bacon)
och gav oss sen ut på en kvällspromenad.
Gick förbi affären och handlade hem lussekatter till kvällsfikat!




Nu är det snart dags att gå och lägga sig så man är lite utvilad tills det är dags för nästa mål mat till W!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards