Alla inlägg den 20 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 november 2015 14:08

Igår så hörde Mikaela av sig runt kl elva och frågade om vi ville hänga med på en pw och jag och W var precis klara med alla morgonbestyr så det passade oss perfekt!

Efter vi skilts åt så gick jag hem och storstädade medans han sov!
Hann med och putsa av sovrumsfönstret oxå så nu är det bara dom andra kvar innan advent! :)

Sen på kvällen så var R iväg på ett möte och jag och W åkte iväg på årets sista igelkottsmöte!
Vi gick igenom året som varit, vilka saker som varit bra och dåliga och hir vi skall kunna nå ut till ännu mera folk!
Sista mötet så äter vi alltid lite mat och så även den här gången! :)❤️

Supergott allting! :)

Sen när jag skulle gå så fick jag ett sånt fint kort till W ifrån dem allihop! ❤️

När jag kom hem sen så såg vi lite på tv innan det var dags att sova!

I morse så blev jag väckt av W vid kl sex och somnade faktiskt inte om efter det för min klocka skulle ändå ringa vid halv åtta för vi skulle vara vid BVC vid elva.

Jag avskyr att stressa på morgonen och har ännu inte fått kläm på hur lång tid vi behöver men tre timmar var iaf helt ok för då hann vi även sitta och mysa framför tv:n en stund!

BVC besöket gick bra!
Lilla grodan hade gått upp till 3,670 gr och växt en halv (!!) cm så nu är han 52cm lång! ❤️

Han är lite torr i pannan så imorgon när vi är på stan så skall vi köpa en kräm till honom som barnmorskan tipsade om och hoppas det försvinner.
Var även rädd att han skulle ha torsk på tungan så igår köpte jag sodavatten och har tagit på hans tunga men det var bara lite mjölkbeläggning som inte var nån fara sa hon idag! :)


Svängde förbi affären efter vi var klara och köpte lite eftermiddagsfika för att fira viktuppgången! :)

Världen sötaste imorse innan vi åkte till BVC❤️

Lilla Björnen!

Den är ännu gigantiskt för honom men til våren kanske den passar! ;)

Nu väntar vi på att R skall komma hem så vi kan hålla helg! ❤️

Hoppas ni får en mysig helg!❤️

Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards