Alla inlägg den 23 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 november 2015 21:05

Ny vecka och lite närmare jul nu, galet att det redan är första advent på söndag!

Idag när vi gick en pw så kände man verkligen hur krispig luften var, solen lyste från klarblå himmel, vindstilla och det fanns ingenting att klaga på, Gud så jag älskar en sån start på förmiddagen! :)
Pricken över i:et hade ju såklart varit lite vitt med snö men det kommer nog i sinom tid! :)

Gick förbi affären och köpte med mig lite tomtegröt hem till lunch.
Fick dessutom sällskap för R och Jimmy var hemma och åt när jag kom hem! :)

Sen fick W mat och när han somnat så passade jag på att putsa av resterande fönstrar!
Tror ni jag ville sätta upp gardinerna redan eller!?
Svar ja, men höll mig faktiskt! :)

Packade därefter in oss i bilen för att åka till socialförvaltningen och fastställa att R är pappa till W och skriva på om gemensam vårdnad för honom! :)

Till middag idag blev det vita bönor, bacon och stekt ägg! :)
Var längesen vi åt det och det är bra med mat som går fort att tillaga nuförtiden! :)

Nu skall vi spela Sverigequizen med Ingvar Oldsberg och jag skall ta fram en skål med godis för jag är verkligen galet godissugen just nu!









Han sov själv i sitt lilla hus i natt igen, dock så fanns det en hel del tårar med i bilden men tillslut så somnade han!
Älskade lilla sötnos, så himla glad att du valde att komma till just oss!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards