Alla inlägg den 12 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 november 2015 21:58


Idag var ju planen att gå en pw med Mikaela men vädret var inte riktigt med oss så vi sköt fram den till helgen istället!
Men efter lite övervägande så trotsade jag vädret och gav mig ut ändå så jag fick lite frisk luft!

Det var skönt när man väl kom iväg även om det inte lockade särskilt mycket när man låg i sängen och tittade ut! ;)

När jag kom hem så åt jag lite lunch och sen la vi oss på sängen och kikade på några avsnitt av Bachelor och jag somnade även till!

När R kom hem sen så fick han hjälpa till och laga mat för jag fick utfodra W som hade vaknat ur sin skönhetssömn!


Provade ett nytt recept idag som ni hittar här!
Och det blir nog så att vi kommer laga det fler ggr just för att det gick så himla fort att tillaga (behöver såna recept just nu när man är så styrd utav hans mattider och inte alltid kan stå vid spisen i flera timmar)! :)

Nu ikväll så har Jennifer och Robert varit här på besök och då gjorde jag en pepparkakskladdkaka och den var riktigt god så den kommer jag absolut att göra fler ggr!
Receptet hittar ni här!




Sen fick W så himla söta skor från dem!



Skall bli så kul när han kan börja använda dom och springa runt!   

Imorgon skall jag ut och åka bil med W själv för första gången och då skall vi åka till BVC!
Hoppas verkligen att han nu har gått upp i vikt så man slippa oroa sig över den biten!



 

Nej nu är det snart dags att krypa ner i sängen!   

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards