Alla inlägg den 16 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 november 2015 20:57

Hej alla fina där ute!

Den här måndagsförmiddagen har jag och W tillbringat tillsammans med Mikaela och fina Alva på en pw på 7 km!
Så skönt att kunna gå långa pw's igen!

Fick även så fina vantar till W för Alva hade växt ur dom!

Så nu slipper han frysa i vinter! :)
Tack snälla!

Efter vi skilts åt så åt jag lunch, hängde tvätt, plockade iordning här hemma innan det var dags för honom att vakna och få lite mat!

När han somnat om så lagade jag mat till oss som idag blev raggmunkar!

Sen har vi hängt i soffan och snart skall vi spela Sverigequizen på kanal 4!
Det är riktigt kul, så det är ett tips att ladda ner appen och var med och tävla!

Efter det är slut så blir det på huvud i säng, är verkligen supertrött!


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 november 2015 16:29


Nelly uppdaterar varje dag med massor med nyheter och här är några av mina favoriter just nu!


Dessa hade gärna fått flytta in i min garerob, helst igår!

Det enda som stoppar mig är priset!


 


Dom här var riktigt snygga!

Kanske inte dem allra bästa för Visbys kullerstenar men man kan ju köpa skor och ha dem som prydnad oxå! ;)

 




En söt julklnning som finns här!


 


Och en till, som finns här!

 


En riktig myströja som finns här!


 



Tröjor med snörning i halsen har ju exploderat nu i höst och jag förstår varför!

Här finns denna snygging!


  


Kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards