Alla inlägg den 17 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 november 2015 20:43


På Fb finns det lite olika köp/byt/sälj sidor och där kan man verkligen göra fynd ibland!
Häromdagen gjorde jag verkligen ett sånt fynd, nämligen en sån himla söt jacka för ynka 20kr till W!
Mötte upp tjejen som sålde den idag och den satt perfekt på W! :)

När jag sen kom hem igen så kom Alexandra förbi på en fika och ville kika på yngsta familjemedlemmen!

Hon hade med ett stort paket till W oxå! :)


Jättefina saker, tusen tack snälla! ❤️

När hon sen smet hem så gjorde jag lite Daim som förhoppniningvis kommer räcka fram till jul! :)

R och Jimmy kom hem vid halv fem tiden och fixade lite med datorn sen åt vi mat, spaghetti och köttfärssås stod på menyn! :)

När R sen kom hem från affären efter att ha hämtat ut ett paket så hade han med en adventskalender hem till mig❤️


Tänk om vi sitter här och är miljonärer nu! :)

Hoppas, hoppas, hoppas!! :)

Skall fortsätta att kika på Hollywood fruarna nu när dom grälar...
Gunilla Persson alltså.. Hon ÄR fruktansvärd!!



Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards