Alla inlägg den 22 november 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 november 2015 22:01


Idag hade jag bokat tvättstugan mellan 10-13 för att bla tvätta upp gardiner och dukar så det är klart till nästa helg!

W var med i tvättstugan för R var iväg och jobbade!
Han ville inte va med på kort för han tyckte det var pinsamt att va med mamma i tvättstugan och mangla ;)

Sen har han vart mestadels vaken hela dagen så det har inte blivit så mycket gjort här hemma idag!
Plockat lite grann och sen kom R hem vid tre tiden så då la vi oss i soffan och kikade på Sunes jul!
Den ser jag varje år när det börjar närma sig jul!

Vi somnade allihop en stund och det var riktigt skönt! :)

Sen har W tagit sitt lilla söndagsbad och han gillar verkligen att bada för han blir så lugn! :)
Riktigt kul och se och jag längtar tills jag kan bada med honom i badkaret! :)

Nu skall vi snart äta varma smörgåsar och se klart på Beck efter Nyheterna!


Och förresten så sov den här lilla killen i sitt lilla hus utan ett enda pip i hela natten! :)

Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards