Alla inlägg den 2 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 april 2016 13:15



Gillar ni listor?

Annars får ni scrolla förbi! ;)




Vad var det senatse du åt?


- Det var två st kakor från frysen när jag drack kaffe.



Vad lyssnar du på just nu? 


-Radio gotland, när W gnager på sin bitring och knapprandet från tangentbordet! ;)




Favoritdag på året?

 

- Måste svara fredagar!



Ögonfärg? 


- Grå/blå



Vem var den senaste du pratade i telefon med? 

- Min barnmorska på BVC, undarde lite om W's rodnad på benet efter hans sprutor!  



Antal timmars sömn i natt?

 

- Sex timmar ungefär (från halv elva till halv fyra och då skulle W skulle äta, sen hade jag jättesvårt att somna om och när jag väl gjorde det så vaknade jag efter en timme utav en JÄVLA mardröm och då var klockan sex och jag gav upp att sova något mera)!



Favoritdryck på morgonen?


-Te och på helgfrukosten så dricker jag gärna en kopp kaffe med R efter det men jag startar aldrig min morgon med kaffe! 



Vad behöver du mest just nu?


- Massor med energi ifrån solen! (och ett välfyllt bankkonto) ;)




Hur svarar du i mobilen?


-Hej det är Pamela försöker jag att oftast svara! 




När mår du bra?

- När jag har W och R i min närhet, har jag det så klarar jag allt  




Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards