Alla inlägg den 11 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 april 2016 19:15



Kikade lite på Dinsko hemsida på vita sneakers för det är ju ett måste varje vår och det fanns en hel del fint faktiskt!




Här är några!


 


Här finns dem!



 


Här hittar ni dem!



 




Här finns dem!



 


Här finns sista paret!



Kram P!       

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 april 2016 12:02



Hej på er!


Ny vecka, nya tag heter det ju så fint men här hemma är det allt annat än nya tag tyvärr!

W har sovit jätteoroligt i natt ( minns inte hur många ggr han varit vaken men det är iaf MÅNGA) och det har gjort att jag (och R)  fått minimalt med sömn så idag går jag på lite lågvarv! 


Just nu sover han och och jag sitter och äter utav frukten som blev över från vårat fruktfat! :)  


Så denna dags schema ser ut såhär:


- Äta lite lunch!


- Ta oss ut på en promenad så vi får lite frisk luft i lungorna!


- Beställa hem den här från Jollyroom!


- Laga mat


- Tvättstugan


- Se ett avsnit utav 30gr i Februari


- Sova!



Kan ni inte berätta vad ni skall göra för kul idag?! :)

Vill så gärna att vi är pigga tills imorgon när det är musiklekis men mår jag såhär så blir dett att vara hemma och vila!







Veckans matsedel ser utsåhär!

 



Fredag/Lördag får jag äta mat själv för då åker R på fastlandet!

Jag vet inte om ni minns att jag för ett tag sen skrev att vi var ute och mätte litegran i Fårösund och att ni skulle få reda på varför inom kort?


Ni kommer att få reda på det till helgen som kommer! :)


Nej nu skall jag äta lite lunch!


Kram på er!





bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards