Alla inlägg den 7 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 april 2016 19:15



En utav anledningarna till att jag hänger på Pinterest är för att det ger sån inspiration!

Det väcks så mycket tankar och ideér och det finns verkligen huur mycket bilder som helst!


Här kommer några riktigt snygga, blandade bilder!

            


kram P!




Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 april 2016 13:37



När jag var och handlade i förmiddags så hade dem riktigt bra pris på tulpaner så jag köpte med mig två förpackningar hem så att helgens bukett står redan där så fint  


  

W fick även med sig en ny tröja hem som jag tyckte var så fin!




 



Gårkvällen var verkligen supermysig  

Jag var inte hemma förens klockan var halv tio och ser redan fram emot nästa gång vi skall träffas!

Vi planerade lite för en Roadtrip ner på södra Gotland när värmen verkligen har kommit för att stanna!

Josefin bodde såå fint och hade en grym utsikt över havet med inglasad balkong! :)

Hon skickade även med oss paprika plantor hem så jag hoppas att det blir någon skörd utav dem! :)

 


Jag måste börja planera nu oxå vad vi skall så i våran pallkrage för det börjar bli dags! 

 


Den här lilla förpacknigen fick oxå följa med hem från affären!


Såg ni Sveriges mästerkock?!

Vi såg det i igårkväll efter att jag kom hem och vad glad jag blev att Catarina vann!

Hon va så otroligt duktig och jag skall ta och beställa hem hennes kokbok!

Hummern hon tillagade såg SÅÅ god ut!!

Här finns boken för er som oxå är sugna! 


Nu skall jag bädda ner W i vagnen ordentligt så han inte blåser bort för det är storm här på ön idag, sen skall vi gå till affären för jag glömde att köpa vitabönor förut (det är ju en ganska viktigt ingrediens när man skall göra chili con carne) ;)


Ha en fin dag så hörs vi!!


Avslutar med en bild på mina bananpannkakor från igår!

 



Kram P!






Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 april 2016 10:30


Tänkte bara tipsa om att ni får gärna följa mig på instagram, där heter jag pam8307 och lägger upp lite blandade bilder ifrån min vardag som inte alltid hamnar här på bloggen!

Jag försöker att variera mig så gott det går på dem sociala medierna så dem som läser "slipper" att se samma maträtt tre ggr på en dag! ;)


 


Här är några utav mina senaste bilder på instagram  



Kram P!


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards