Alla inlägg den 22 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 april 2016 11:51

Hej!

Idag vaknade Gotland upp till ett bakslag, det hade kommit en staräur under natten (ni som inte vet vad det är får googla) men redan nu så har det spruckit upp igen och himlen är blå och solen har återigen vågat sig fram! :)

Jag har varit i affären och inhandlat lite helgblommor, gjort iordning kvällens goda dessert och nu skall vi ut på en promenad.

Ikväll blir det tacopaj och vi skall även påbörja rensningen i förrådet!
Vi hade först pratat om att åka och kika på rallyt som kommer vara hela helgen men vi känner att tiden räcker inte till, vi prioriterar förrådet istället så det blir klart någon gång innan det är dags att flytta!


Det blir ju inget strosa de i Kungsan iår för våran del för att kika på körsbärsblomningen som blommar för fullt nu så jag får hålla till godo med detta träd jag går förbi på min promenad.

Nästa år kanske vi har möjlighet att spendera en helg i min älskade huvudstad! :)
Den kärleken som jag känner
till den staden är obeskrivlig!
Det går inte att förklara varför jag just känner sån kärlek till just Stockholm och alltid har gjort! :)
Kanske har jah bott där i mitt tidigare liv! ;)

Ha nu en fin helg och ta vara på varandra för man vet aldrig vad livet bjuder på!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards