Alla inlägg den 21 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 april 2016 11:00

På tal om mitt tidigare inlägg om städning så hittade jag dessa tips att dela med mig utav! 

Gillar ni dessa tips?

Jag gillar dem supermycket och delar gärna med mig utav dem!


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 april 2016 08:50

God morgon på er!


Idag skiner solen och jag har varit ute och känt att det här, det kommer bli en skön dag! :)

Det behövs lite varmare dagar nu när det har varit så kallt och blåsigt och man knappt har velat vara utomhus.


Igår var en sån dag, vi var inne hela dagen och jag städade.

Jag har börjat att "flyttstäda" lite smått vilket innebär att jag skurar igenom rummen ordentligt från golv till tak så kommer det inte att vara så smutsigt när det väl är dags för det "riktiga" flyttstädet!

Man tycker man städar, skurar och håller rent men när man börjar att putsa, herregud vad smuts man hittar. Hur har man kunnat missat det?! 

Nej, skärpning till nästa lägenhet!


Vi var en snabb sväng till Visby och skulle köpa en tröja till W ( från fb), hade bestämt med tjejen vi skulle köpa den utav att vi skulle komma på förmiddagen men när vi ringde på dörren så öppnade hon inte, hon mailade senare att hon hade varit i affären på en halvtimme och trodde inte jag skulle komma då!

Så det var bara att packa in vagn, W och mig och åka hem igen utan trröja. 

Sånt är tråkigt men det händer så det får man räkna med ibland! 


Nu skall W få lite ersättning och gröt sen skall vi ta en promenad.

I eftermiddag så skall vi ut till en av mammorna ifrån BVC och fika, så det skall bli kul att ses! :)


Skall även förbi Rusta och se om dem har några små förvaringsbukrar så jag kan frysa in lite större portioner mat till W när det börjar bli dags! :) 


Ha en fin dag så hörs vi! :)

 

Kram P!





bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards