Alla inlägg den 6 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 april 2016 13:15


Någonting som fick följa med hem ifrån affären igår var detta sköljmedel!

 


Vi är ju inte bortskämda längre med att använda sköljmedel sen W kom (innan överdoserade jag nog en hel del) men nu tänkte jag att man kan börja lite försiktigtatt använda det och skulle jag se det minsta konstiga utslag på hans kropp så skulle jag givetvis plocka bort det på direkten!


Men det är ett tips till er som gillar sköljmedel och doften utav en fräsch vanilj så prova detta! 




Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 april 2016 10:04

God morgon på er!


Idag vaknade jag riktigt utvilad vid kl sex och Gud så skönt det var!


Anledningen var den att W inte alls ville somna runt kl sju igår som han brukar utan höll sig vaken till ungefär halv tio och det resulterade i att han sov hela natten (förutom att han vaknade till vid kl ett och ville ha nappen som hade trillat ut men somnade om direkt när han fått den)!


När han vaknade så låg vi i sängen och busade och kikade på Nyhetsmorgon tills han somnade om igen, då passade jag på att smita upp och han sov vidare till kvart över nio! :)


Jag sa att våren kommit till ön igår men idag vaknade vi upp till ett grått, BLÅSIGT, och regnigt väder så det kändes som att man ville stanna i sängen hela dagen men nu ser det faktiskt ut att spricka upp så jag hoppas på det bästa! :)


Idag så står det inte så mycket på schemat mer än att jag skall:




- Sortera upp tvätten till R för tvättstugan är bokad ikväll!


- Laga iordning en matlåda till honom eftersom vi inte äter middag ihop!


- Ta en promenad och gå införbi affären och köpa med bananer så jag kan göra bananpannkakor till mellis!


- Gå ett varv med dammtrasan!



-Putsa spegeln i hallen eftersom den är full utav små, små fotavtryck  

En utav våra morgonrutiner är att vi stannar till vid spegeln och säger -Hej och pussas där men nu så tycker han även att det är kul att sätta upp fötterna på spegeln och slå på den!   



- Äta pizza med några utav mammorna ikväll, det skall bli så mysigt!



-Krypa ner i sängen och kika på Sveriges mästerkock, följer ni? 



 


En liten kille som uövade morgongymnastik imorse efter att han vaknat  



Kram P!
















bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards