Alla inlägg den 10 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 april 2016 16:32

Hej på er!

Hoppas ni har haft en mysig helg och njutit utav att solen varit framme!

Igår så var jag,mamma och W nere på trädgårdsmässan på Visbystrand men det var väldigt mycket folk så vi gick över den ganska så fort, sen så åkte vi hem hit och åt tacos tillsammans med pappa och R!

Påkvällen så gick vi bort till Alexandra, Lasse och Anton och drack bubblor, satt och pratade och spelade sällskapspel! :)
Dem hade köpt Ullaredsspelet vilket var riktigt kul (trots att jag förlorade)! :)

Efter vi ätit frukost imorse så tog jag en riktig långdusch och la i en inpackning i håret och även en ansiktsmask passade jag på att unna mig! :)
Å
Sen ringde pappa och sa att han och farmor var ute på Roadtrip och ville ha kaffe innan dem åkte ner mot sudret, så det fick dem ju såklart! :)

Därefter tog jag och W en långpromenad, R var kvar hemma och pysslade med nästa projekt som jag kommit på att W behöver! ;)

En liten minisoffa som han kan ha ute i sommar på baksidan! :)


Jag hoppas den blir färdig i veckan så skall ni få kika på den då! :)

Tror den kommer bli superfin! :)

Sen åt vi lunch (tacorester,MUMS!) och åkte till Rusta för att avsluta med en sväng till hamnen för att titta på nya Gotlandsbåten som anlände kl tolv idag! :)
Och det var inte bara vi som var nyfikna på den för jäklar vilka köer det var på hamnen! :)
Alla var ju såklart jättenyfikna och det är ju fullt förståligt! :)

Skall bli kul att se hur det går för dem! :)

Sen åkte vi hem och landade i soffan!
W somnade i princip direkt och vi kikade på ett avsnitt utav 30gr i februari, en ny serie som vi börjat följa efter att jag fick ett tips om att den skulle vara sevärd!

Jag höll på att somna för som rubriken lyder så känns det som att det tyvärr börjar bli sjukstuga här hemma!
W är frisk igen (gick över på två dagar, tack och lov) men min hals är katastrof!
Det gör jätteont när jag sväljer och minskad aptit, ont i ögonen (?) och väldigt trött!
Det brukar vara tydliga tecken på att en förkylning är påväg och jag vill inte för mitt liv bli sjuk!

Men jag hoppas det är bättre imorgon, R är och handlar nu så jag sa till honom att köpa hem massor med frukt så jag kan kurera mig! :)

Nu skall jag fortsätta vila, blir så trött utav att lyssna på W's små, små andetag när han ligger i min famn!
Älskade unge, fanns det ens ett liv innan han kom?
Jag minns det knappt och skulle inte för några pengar i världen byta tillbaks till det!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards