Alla inlägg den 3 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 april 2016 15:00

Jag gick tillbaks i arkivet för att se vad vi gjorde i April förra året när W ännu låg i magen  



 



Jag handlade lite sommarkläder på Cubus som hade 30% på allt i butiken (när jag lagt upp den här bilden på instagram så fick jag faktiskt ett sms om när bebisen skulle komma) och jag tyckte inte alls att man kunde ana någonting! :)

   


Vi gick i skogen och fyndade den här zinkbaljan  


          

Vi fikade en hel del!


  


Jag köpte en poncho som var kärlek vi första ögonkast!


 



Vi byggde våran altan!  

Åt årets första glass på glassmagasinet! :)



Kram P!



Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 april 2016 14:23

Hej på er!

Vad pysslar ni med idag? :)

Vi har varit på loppis här i närheten och fyndat litegrann! :)

En zackosäck som är formad som en jordgubbe, SÅÅ söt! :)
Han får såklart inte sitta själv i den eftersom han kan trilla ur den men i framtiden så kan han ligga i den och kika på tv! :)
Ett par tights och en ljusstake fick oxå följa med hem! :)

Vi åkte sen förbi och hämtade upp ett kompostgaller som jag köpte på Facebook för en tjuga och vi (R) skall pyssla ihop en variant på stringhyllan efter jag sett en tjej som gjort det på Facebook! :)

Vi svängde även förbi Åhléns så jag fick köpa med mig Escadas nya doft hem, och den luktar riktigt gott (tips)!! :)

Igår hade vi en röjar/sovar dag här hemma! :)
W var supertrött hela dagen och ville sova mest hela tiden så det fick han såklart!

Vi passade då på att städa iordning på baksidan med att kratta löv, ställa fram hammocken (längtar) och grilla korv samt plocka upp massor med onödiga saker som stod och tog plats! :)

Det är jobbigt att vårstäda! ;)

När kl var fem så var W återigen trött och jag la mig då bredvid honom på sängen och vips så hade vi sovit bort två timmar!
Då var det verkligen dags att börja med maten som blev biff med tomatsallad och en peppar/whiskysås och pommes! :)

Jag återkommer med bilder på hyllan när (om) den blir klar! :)

Ville mest kika in och önska er en fin söndag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards