Alla inlägg den 19 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 april 2016 21:18

Vissa dagar är bättre än andra och detta har varit en sån dag! :)

Imorse innan vi gav oss iväg till så tog vi en liten selfie,jag och min lilla favorit kille! :)

Vi var sex st mammor på musiklekis idag och efter fikat så skulle vi ta kort på alla bebisarna i myspölen!
Ni kan ju tänka er själva hur det såg ut när alla försökte få sina bebisar att ligga still och fokusera på kamerorna! ;)

Urgulliga var dem iaf oavsett om dem tittade in i kameran eller inte! :)

Jag och Josefin tog en promenad efteråt, vi fikade här och sen åkte vi till Gåvan för att fynda lite!
Jag fick hejda mig lite med tanke på att vi skall flytta men två saker fick iaf följa med hem.

En supersöt minipall som såklart kommer att bli vit framöver!

Och snygga salladsbestick i trä kan man väl aldrig få för många utav? ;)

Sen åkte jag hem och åt en sen lunch, packade ner W i vagnen och gick till tvättstugan!

Träffade på min favorittant som bjöd in på fika och så satt vi och skvallrade i över en halvtimme! :)

När tvättstugan var klar så åt vi mat och nu har jag precis tagit en lång dusch och vi skall kika lite på tv innan det är dags för sängen! :)

Hoppas ni har haft en fin dag med! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 april 2016 13:00


Vi kommer även att byta ut våran soffa när vi flyytar till större.

Det är verkligen världens mysigaste soffa, djup och härlig men nu när vi har fått barn så passar den inte riktigt oss längre utan då vill vi ha en större modell.


 


Såhär ser det ut hemma hos oss med soffan just nu!


Kikade runt på Sköna hem och hittade lite tips till vardagsrummet som kanske fler vill kika på?!

Tips kan man aldrig få för mycket utav, sen väljer var och en OM dem vill använda sig utav dem! :)

Här hittar ni dessa tips!



Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 april 2016 07:56


God morgon!


W har sovmorgon (somnade om igen efter att ha väckt oss kl fem)!

Jag hade satt klockan på halv sju, gick upp och åt frukost i lugn och ro, hade lite egentid!


Vi skall strax iväg på musiklekis!

Josefin kommer oxå så det skall bli mysigt att ses! :)

Om vädret tillåter så tar vi nog en promenad och fikar här efteråt, kanske blir en sväng på någon loppis!

Vi får se vilket humör dem små är på! ;)


 Tänkte mest kika in och önsker er en fin tisdag!


 


En bild från förra veckan när vi busade på sängen  


Älskade lilla Pytt (som jag "döpt" om honom till nu) ;)


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards