Alla inlägg den 14 april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 april 2016 15:26

Hej på er!

Idag är det riktigt kallt väder, solen gömmer sig bakom molnen och vindarna är iskalla så kort sagt är det en bra dag att hålla sig inomhus på!

Vi är ännu inte helt pigga jag och lilla W så vi tar det rätt lungt här hemma!
Jag har städat och skurat av golven så det är fint till helgen iaf! :)

Igår var vi bortbjudna på gofika till Alexandra och Anton tillsammans med Mikaela, Alva, Christine och Willy! :)
Hon hade bakat så goda kakor och sen hade hon gjort muffins med rabarber och vitchoklad som var såå goda! :)

Efter vi hade ätit mat på kvällen (jag hade fått reda på att en lägenhet i vårat område ska bli ledig till den 1:a juli) så gick vi bort för att kika på den!

Den var såå ljus och fin om man jämför med våran längenheten vi har nu för vi får ju tyvärr aldrig in solen riktigt ordentligt vilket hon fick!
Vi fastnade för den båda två ganska omgående så vi kommer att säga upp den här och flytta dit till den 1 juli och då kommer även W att få ett eget rum! :)

Hans rum var inte jättestort, men det kommer ändå att bli hans alldeles egna, första rum!
Det skall bli såå kul att få inreda det och ni får givetsvis hänga med på våran flytt (trots att inte flyttlasset går så långt!) ;)

När vi kom hem igen så åt vi varma smörgåsar och efter det såg vi på Sveriges mästerkock junior! :)

Jag hade jättesvårt att somna på kvällen för jag låg och tänkte massor på den nya lägenheten och började möblera lite smått i huvudet, ja ni vet hur det blir när ett nytt spännande projekt väntar en! :)

Nu ligger vi och myser på sängen, W sover och vill bara vara nära och jag kikar på Glamourama (googla om ni inte minns den serien) och surfar runt lite!
Vi struntar i att laga soppa ikväll så skall R fixa hämtmat och så passar vi på att mysa lite innan han åker till fastlandet imorgon!



Ha en fin torsdag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards