Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 augusti 2015 09:38

Finns en hel del affärer jag saknar här på ön och en av dom är Lagerhaus.

Har suttit och kollat på deras hemsida nu på morgonen och det finns en hel del som gärna hade fått flyttat hem hit  



Superfin och riktigt stilren, här finns den!  


 

Askar/kartonger/lådor kalla det vad ni vill men det har jag gått och blivit helt såld på såna.

Dom här var jättefina i sina höstfärger tyckte jag!

 

Guldbestick har jag inte varit förtjust i innan men nu, JA TACK flytta gärna hem hit och matcha med mina blåvita tallrikar  

Här hittar ni dom!


 


En receptbox för alla sommarens och höstens recept som var jättefin!

 

Dom här måste nästan bara få flytta hem hit, och matcha med rosa blommor till!


Eftersom min gravidpenning har gått igenom så kan vi nu planera hösten lite.

Ullared hoppar vi över då stugorna redan var fullbelagda (folk är verkligen galna att resa dit) ;)

Så vi satsar på en helg i Nyköping istället i början av September med besök på Ikea (och lagerhaus förstås) ;) och köpa lite till grodan  


Nu tittar faktiskt solen fram så nu skall jag ut och suga i mig massor av D vitamin.


Kram P!

 


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards