Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 augusti 2015 12:48


Nu har vi hämtat ut våran vagn som vi köpte ifrån Babyproffsen här i Visby  



Vi valde tillslut en Kronan Duo S för att den passade oss allra bäst kände vi.


Vagnen är riktigt rymlig och stadig och väldigt lättkörd vilket är skönt för min del eftersom jag inte har världens starkaste kropp ;)


Hjulen är riktigt rejäla och svängbara vilket vi hade som ett av kraven för att det skall flyta på så smidigt som möjligt att ta sig fram (dom går ju såklart att låsa oxå om vi nu skulle vilja det).


     

   


Känns lite overkligt att han kanske ligger här i sin vagn om 82 dagar  


Kram P


Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 augusti 2015 12:25


Det är inte superlätt med kläder när man börjar närma sig "slutet" av graviditeten.

Och jag måste faktiskt klaga på utbudet på Gotland när det kommer till just gravidkläder för då är utbudet väldigt litet om man vill ha neutrala kläder som inte kostar skjortan.


Så jag tog en sväng på Hm i förmiddags och köpte lite nytt i en stl större än jag brukar ha för att vissa av mina kläder börjar bli lite för små nu!


       


Långklänningar har varit en riktig favorit i sommar, löst och ledigt och det tänker jag fortsätta med i höst så länge det bara går (är ju iof väldigt frusen av mig så det blir nog kanske inte så länge ändå) ;)





Sen blev det även en sväng på barnavdelningen och en liten overall fick följa med hem till vår lilla groda  

 



Nu skall vi ta och gå igenom frysen och se vad vi kan hitta på till middag ikväll och sen åka och handla lite. 




En riktig slappardag idag och det kan jag säga att jag verkligen behövde utan några måsten inplanerade   


Hoppas ni har en fin lördag!


Kram P










bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards