Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 augusti 2015 06:26

Nu börjar det kännas rejält i kroppen att jag har jobbat flera dagar på rad, men till helgen är jag äntligen ledig!

Då skall min rygg äntligen få vila och min mage oxå!
Högg till rejält i den igår och sen hade jag ont resten av dagen :(

Igår var vi ute vid svärmor i stugan och åt kräftor med tillbehör  
Det är så gott, men man gör nog helt klart av med mer energi än man stoppar i sig! ;)

Och till efterrätt blev det pannacotta med chokladsmak! :)

Nu är det snart dags att göra sig iordning för jobbet!

Babyproffsen ringde R igår och vår barnvagn har kommit så vi ska hämta den i dagarna   





Mitt lilla fönster jag fick av pappa lämnade jag in till glasmästaren och fick speglar isatta och det blev färdigt igår oxå  

Är så himla nöjd!! :)



Ville först måla det vitt men sen kände jag att jag vill verkligen inte förstöra det!
Det skall få vara så som det har varit på farmors vind för att bevara "känslan" utav det  





Hoppas ni får en fin dag!

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 augusti 2015 06:13

Ett ställe som är värt ett besök är Berså!

Nu på sommaren har dom öppet varje dag, men resten av året så kör dom på helgerna om jag inte minns helt fel :)

Dom säljer inredning, doftljus, ljusstakar mm och bla TineK från Danmark som jag tycker jättemycket om :)

Jag följer dom på instagram och där hade dom för någon dag sen lagt upp blå/vitt porslin i marockansk stil så jag åkte ut för och se om man kunde haffa någonting!


Det var betydligt fler än jag som hade blå/vitt porslin i sikte för det var väldigt urplockat när jag kom dit (och då hade dom bara haft det hemma i 3 dagar ungefär).

Men en skål fick följa med hem iaf :)
Finns så himla mycket fint där och ett supermysigt ställe att fika på när höstvindarna och regnet för liv utanför fönstret!


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards