Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 augusti 2015 16:19


Vaknade upp kl 5 imorse och var superhungrig så det var bara att gå upp och äta frukost,

och det var nog ett bra alternativ för det var någon mera som tydligen var hungrig oxå

för efter jag ätit så lugnade han ner sig och jag kunde få somna om och vakna vid 8 istället!


Sen pysslade jag lite här hemma och sen gick jag hem till Alexandra för att titta på deras lilla Anton som kom för en vecka sen  

Så liten och söt med massor med hår!

Och så ofattbart att om ungefär 2 månader så är vi oxå där i en bubbla med en nyfödd bebis  



Så vi satt och pratade om hennes förlossning och hur allting förändras från det ögonblicket bebisen kommer upp på bröstet.

Så svårt att förstå och ta in när man ännu inte varit där själv. 


En riktig mysig förmiddag :)





Sen gick jag hem och åt lite broccolisoppa till lunch och efter det så väntade ett besök hos bästa Hanna för att återigen få tillbaks mina älskade naglar som jag varit utan nu eftersom jag inte får ha det på jobbet, men nu när jag är mammaledig så kan jag äntligen ha dom igen   


 

    


Glitter, glitter och åter glitter :)

Skall det va så skall det vara ordentligt ;)


Bästa facemisten från The Body Shop fick vara med på bild oxå, fuktar och svalkar när man är torr i ansiktet!

Ett riktigt bra tips om man sitter mycket framför datorn, tv:n eller flyger ofta! 



Hämtade även ut mina boots från Zalando som kom idag :)


Riktigt sköna så dom kommer användas flitigt i höst :)

Ett par Birkenstock fick även följa med i beställningen så man har några kloka tofllor att gå i nu mot slutet :)


 


Nu skall jag vila lite innan jag skall åka ut till Jennifer och Robert och äta mat och se på min och Jennifers favoritfilm som heter Serial Mom med bla Ricky Lake!

en riktig B-film men ändå så värd att titta på :)


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 augusti 2015 15:59



Fick hem min Glossybox idag och jag måste säga att månadens box var över förväntan!


Dom senaste boxarna har varit sådär men så plöstligt händer det att dom plockar ihop saker som man faktiskt har användning för :)


     


Glossybox är alltså en prenumeration (kostar 139kr/månad) som man får hem 1 gång i månaden och så får man chansen att pröva på produkter man kanske inte skulle ha testat annars :)


Jättekul när man får sånt som man har användning utav

(lite mindre kul när man får hem knallröda läppglans och lila ögonskuggor) ;)


Idag var boxen fylld med:


Wellas BB-lotion som skall tillföra håret näring utan att göra det frizzigt samtidigt som den innehåller UV-skydd och värmeskydd. 

Luktade jättegott gjorde den :)


Sen var de en ögonfrans primer som ska ge fransarna näring och bygga upp dom,

och använder man det på natten så skall det fungera som ett vårdande balsam.


Sen var det en ansiktsolja från The Body shop med bla fröoljor från svartkummin, nypon och kamelia som man kan andvända morgon och kväll innan sin dag/nattkräm!


Sen var det en ögonskuggsborste, inte för att jag använder så mycket ögonskugga till vardags men det är alltid bra att ha penslar för ibland får man för sig att sminka sig lite extra :)

Dessutom var den värd 250 kr :)


Och sista men inte minst var det ett läppbalsam som doftar melon och var framtaget i samarbete med glossybox och skall vara återfuktande!


Kram P!





bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards