Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 augusti 2015 06:55


Måndag morgon och klockan skall ringa runt 7 men min inre väckarklocka ringde redan vid halv 6.
Men så är det, livet som morgonpigg :)
Men jag klagar inte, är väldigt tacksam att jag är just morgonpigg för jag älskar att få saker gjorda på förmiddagen :)

I fredags så jobbade jag sent, sen cyklade jag hem och vi såg lite tv innan vi båda insåg att vi var alldeles för trötta för att sitta uppe och smet in och la oss och somnade nästan direkt :)

Lördag förmiddag så åkte jag ut till R's farmor som är nere i deras sommarstuga och fikade.

Det blev en fika i 4 timmar i strålande sol som resulterade i sommarens första (?) solbränna som inte blev sådär jättefin med tanke på linnet jag hade på mig :)


Bikiniränder och ränder från kläder är något jag inte vill ha på min kropp och solar toppless så fort det bara går :)

Sen åkte jag ner på stan och gjorde några ärenden.

Kvällen var oxå väldigt lugn, vi åt lite sushi och kallskuret och
såg på det nya programmet spring på TV4.
Vet inte om det blir något favoritprogram men skall ge det någon chans till (läs när Samir medverkar) ;)

Vaknade upp till strålande sol på söndagen och våran 1årsdag   

Så det blev faktiskt hotellfrukost på Breda blick :)


Jättegott, fast R fick en stor plastbit i sin äggröra så han var inte jättenöjd med den! :(
Han sa till och personalen som erbjöd han en ny röra men det var han inte jättesugen på!





Sen gick vi en sväng genom Botaniskan och därefter åkte vi det Blå tåget(!!) :)







 







Sen åkte vi hem och då passade jag på att sola några timmar och R var iväg och hjälpte sin farmor.

Men när tom jag tycker det blir för varmt i solen, då är det varmt!

Så jag gick in och la mig sängen och strax därefter kom R hem och fick sina sina paket jag köpt till honom :)

Jag fick en bukett jättefina blommor oxå :)



Sen somnade jag och när jag vaknade så stod maten på bordet  





Efter det så så spelade vi Bingolotto men vann spåklart ingenting så nu tänker jag inte spela förens uppesittarkvällen! :)



   



Sen var i princip kvällen slut och nu väntar en ny (halv) arbetsvecka!


Passade även på att filma en av mina bebisar som kom på kvällen och skulle ha pannkaka  



 
Hoppas klippet går att se :)




Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards