Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 augusti 2015 17:50

Den här helgen var en jobbhelg, och dessutom min allra sista på väääääldigt länge för nu är det bara 1.5 vecka kvar ungefär tills jag går hem :)



I fredags så jobbade jag till kvart över 8 och efter det så åkte vi ut på en sista gemensam middag med dom andra :)

Men vi smet hem rätt tidigt för vi båda skulle jobba dagen efter!

När jag var på jobbet så fick jag ett sms av R för han ville ha recept på pannkaksmet eftersom vi matar kottarna varje kväll med pannkakor.

Så han fick ett ungefärligt recept för jag gör ju bara på ett ho!

Sen när jag satt på p-festen som var efter jobbet på kvällen så fick jag ett sms att pannkakorna nog gick hem :)





Och det ser det ju verkligen ut som att det gjorde!! :))
Det är kärlek det  

Jag smet hem runt 22 för då gick ögonen i kors på mig, så då var det skönt att krypa ner i sängen bredvid den andra halvan!

Idag har jag jobbat oxå men bara till halv 3 sen åkte vi och köpte pizza och satte oss nere på stranden vid fridhem :)





Sen låg vi och lyssnade lite på havet och tog det lungt och letade lite stenar :)







Hittade en sten som såg ut som ett hjärta så den fick följa med hem.
Den får symbolisera vårat lilla hjärta som växer i min mage   
Resten av kvällen blir väldigt lugn.
Vi har köpt hem chips, och det lutar åt Beck och massor med godis!

En riktig frossardag vilket vi kan vara värda för vi är jätteduktiga nu på att hålla igen med godis och chips på veckorna :)

Hoppas ni har en fin söndag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards