Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 augusti 2015 13:15

Började med en ordentlig frukost i morse!
R åkte in och köpte färska frallor och jag förberedde här hemma under tiden, älskar att börja helgen med en riktigt stor frukost :)

Sen begav vi oss ut till Slite för det är marknad där hela helgen!
Vi var där ute till strax efter 10 så det inte skulle vara såå mycket folk :)

Men blev faktiskt riktigt besviken för varje år så köper jag strumpor (10 par/100kr ) men hittade inte ett enda sånt stånd :(
Brukar vara så bra för dom håller ungefär 1 år men nu blev jag alltså utan :(

Men vi gick inte helt tomhänta därifrån iaf :)

R köpte en liten pyjamas till vår lilla groda!

Och dom här fick oxå följa med hem ;)

Sen ett par byxor till mig som kan vara sköna att ha här hemma och mysa runt i nu sista tiden :)
Supersvalt och skönt material!

På hemvägen så stannade vi till vid en liten gårdsbutik och köpte med gurka så det skall jag lägga in imorgon för det är så gott och ha till maten :)

Nu är R iväg och jobbar en stund och jag ligger och vilar för jag har lite huvudvärk :(
Tror jag druckit för lite vatten idag!

Sen blir det en sväng till stan för vi skall köpa en ny kudde till R och sen skall vi köpa lösgodis för det har jag längtat efter i flera dagar nu :)

Nu skall vi vila vidare (eller iaf jag, han gör allt annat än vilar för tillfället) ;)

Hoppas ni har en fin lördag framför er!

Stor kram!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards