Alla inlägg den 1 september 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 september 2015 11:27

Nu kan vi äntligen säga att våran lilla bebis kommer nästa månad (om nu allt går som det ska och vi inte går över tiden)!
Men vi båda känner att han kommer titta ut tidigare :)

1 september började med ett riktigt höstväder, men faktiskt riktigt mysigt att vakna till det :)
Regnet öste ner och åskan dundrade utanför fönstret!

Efter R åkt till jobbet så smet jag upp och gjorde en frukostbricka och kröp ner i sängen igen till Nyhetsmorgon!
Sen somnade jag om och det var riktigt välbehövligt!

Och jag ligger faktiskt ännu kvar i sängen för det var riktigt skönt att för första gången sen jag gått hem på ledigheten inte behöva stressa upp till något!

Så jag har legat och surfat runt litegrann och klickat hem lite saker till W!

R var och hämtade vårat skötbord igår så det skall vi fylla upp nu i veckan med saker som behövs tills han kommer!
Har ni några tips på vad man behöver som man kanske missar eller som man handlar på sig och absolut inte behöver i början så får ni gärna kommentera det! :)

Hans lilla filt är nytvättad och jag läste någonstans att man skall sova med tex hans filt i sängen så den får våran doft och han lär sig känna igen den!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards