Direktlänk till inlägg 6 april 2016

Onsdag!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 april 2016 10:04

God morgon på er!


Idag vaknade jag riktigt utvilad vid kl sex och Gud så skönt det var!


Anledningen var den att W inte alls ville somna runt kl sju igår som han brukar utan höll sig vaken till ungefär halv tio och det resulterade i att han sov hela natten (förutom att han vaknade till vid kl ett och ville ha nappen som hade trillat ut men somnade om direkt när han fått den)!


När han vaknade så låg vi i sängen och busade och kikade på Nyhetsmorgon tills han somnade om igen, då passade jag på att smita upp och han sov vidare till kvart över nio! :)


Jag sa att våren kommit till ön igår men idag vaknade vi upp till ett grått, BLÅSIGT, och regnigt väder så det kändes som att man ville stanna i sängen hela dagen men nu ser det faktiskt ut att spricka upp så jag hoppas på det bästa! :)


Idag så står det inte så mycket på schemat mer än att jag skall:




- Sortera upp tvätten till R för tvättstugan är bokad ikväll!


- Laga iordning en matlåda till honom eftersom vi inte äter middag ihop!


- Ta en promenad och gå införbi affären och köpa med bananer så jag kan göra bananpannkakor till mellis!


- Gå ett varv med dammtrasan!



-Putsa spegeln i hallen eftersom den är full utav små, små fotavtryck  

En utav våra morgonrutiner är att vi stannar till vid spegeln och säger -Hej och pussas där men nu så tycker han även att det är kul att sätta upp fötterna på spegeln och slå på den!   



- Äta pizza med några utav mammorna ikväll, det skall bli så mysigt!



-Krypa ner i sängen och kika på Sveriges mästerkock, följer ni? 



 


En liten kille som uövade morgongymnastik imorse efter att han vaknat  



Kram P!
















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards