Direktlänk till inlägg 23 april 2016

Rensning,hemgjord pizza och kvällsbad!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 april 2016 21:11

God kväll!

Idag har vi legat i och städat ur hela(!) förrådet, heja oss!
Jäklar vad det behövdes och vad mycket som åkte på tippen!
Jag hade förberett mig nu mentalt i ett par dagar (jag har jättesvårt att göra mig av med saker) så det var faktiskt väldigt lätt att sortera bort väldigt mycket utav sakerna! :)

Grannarna städade ur sitt förråd dem med och W fick en aktivitetsplatta utav dem så låter, blinkar och skramlar, kort sagt alla föräldrars skräck så jag förstår varför dem gav bort den! ;)
Han uppskattade den jättemycket och det är nog bara att inse att tiden där mjuka, (tysta!) gosedjur var mest lockande är förbi! ;)

När vi var klara där så åkte R och handlade och jag passade på att plantera litegrann, jag skall plantera luktärt imorgon för dem fröna skulle ligga i blöt ett dygn.

Jättedålig bild som vart tagen nu ikväll men jag planterade iaf squash, tomat och persilja! :)

Vi gjorde pizza till middag sen tog grabbarna en promenad och jag kröp ned i ett välbehövligt bad med lite vin och en tidning, egentid när den är som bäst! :)

Nu skall vi kika lite på tv och skriva en lista på vad vi behöver fylla upp husvagnen med, för imorgon drar vi ut den till Fårösund och nästa helg skall vi premiärbo i den när det är Valborg! :)

Ha en fin kväll!

Kram P!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards