Alla inlägg under april 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 april 2016 12:33



Hej på er!


1 April idag, har ni hunnit bli lurade ännu?

Jag har klarat mig och skämtet på Hela

Gotland klurade man ut ganska så fort! ;)

Vet dock inte om det var särskilt roligt med tanke på vattenbristen som råder här på ön.. men man får ta det med en nypa salt! :)


Idag så var det en loppis ute i Roma så vi åkte dit till kl tio när den öppnade men det fanns inte alls mycket utav intresse där så vi åkte därifrån ganska så fort.

Jag köpte med en hushållrulle hem för våran har gått sönder.

  




 



W var taggad att åka på loppis trots att han var lite yrvaken (han sov till halv nio)! :)


För ett par veckor sen så var jag nere på lassis och gjorde ett celltest och idag så kom svaret på posten och det var ett bra provsvar!  


Det är alltid jobbigt att öppna det där brevet för man vet aldrig.

Även om det finns jättebra hjälp att få och forskningen går framåt så vill man ändå inte bli drabbad utav några förändrngar.

 


Nästa gång blir om fyra år så jag hoppas att jag håller mig frisk även då! :)




Efter loppisen så åkte vi förbi affären och handlade med en liten fredagsbukett hem, det är alltid mysigt att köpa färska blommor på fredagen  



Ikväll kommer min lillebror på besök så vi skall göra pizza och till efterrätt blir det marängswiss.

Det skall bli kul att få hänga med honom och få lite egentid för R skall iväg på AfterWork med sitt jobb! :)


Hoppas ni får en bra fredag! :)


Kram P!




bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards