Alla inlägg den 9 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 november 2016 19:36

Hej på er!

Det blev en sen kväll för oss igår, vi går ju i vanliga fall och lägger oss senast mellan 21-22 men pappa kom och sov över igårkväll och kom inte hit förens efter kl22!

Han hade sandat inne i Visby på olika ställen och när han kom var han hungrig eftersom han kört i ett pga vädret.
Så vi åt kvällsfika med honom och kom i säng sent!
Då blev natten inte riktigt som vi tänkt oss för W sov oerhört dåligt.
Hans jäkla hosta är SÅ envis och vill inte släppa taget! :(

På dagarna är det ok och han "låtsas hostar" mest för att få uppmärksamhet men på kvällen och natten är den inte alls rolig!
Han får sova högt med huvudet, så har vi fönstret pyttelite öppet och så har vi iskallt vatten alltid redo vid sängen!
Blir det inte bättre så skall jag ringa BVC om ett par dagar!
När vi var på 1årskontrollen så lyssnade dem på lungorna (då hade han redan hostan) och sa att det lät ok!
Jag hoppas iaf den här natten blir bättre!

När R och W busade förut som mest så låg jag på soffan och somnade mitt i allt bus & skratt och bilkörning så jag är allt annat än pigg!

Vi har bara varit på en promenad idag (betydligt lättare att ta sig fram idag när det var plogat!) och sen har vi varit inne.
Den här dagen försvann i ett nafs tyckte jag utan att vi fick något klokt gjort!
Men så är det vissa dagar! :)

Imorgon är det däremot ingen rolig dag, då är det dags för begravning för Eva! :(
Jag har lovat pappa att ordna blombuketter till begravningsakten så det skall jag och W fixa imorgon förmiddag!


Nu har vi precis ätit kvällsfika och skall se lite på tv:n innan jag iaf smyger in och lägger mig! :)

Avslutar med en bild på min nya klocka som jag vann! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 november 2016 10:30



Tänkte tipsa om några adventsljusstakar som man kan pyssla ihop själv! :)

Tänk att i slutet av denna månad så är det redan första advent!


Inspon hittade jag på Pinterest!


         

 



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards