Alla inlägg den 21 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 november 2016 15:43













   

  


Det är inte ofta jag känner så (skall jag vara ärlig så är det i princip aldrig) men herregud idag hade jag gärna haft nån som ringt och frågat om dom kunde ta med W på en långpromenad så jag hade fått A N D A S!
Idag har han varit på sitt allra gnälligaste humör, allting har varit fel och han har i princip gråtit nonstop sen vi vaknade (förutom när vi var iväg på lite ärenden i förmiddags).

Visst måste man genomgå dessa dagar också för att uppskatta dom bra dagarna, och oftast är han väldigt snäll =)  


Sen bar det sig ju inte bättre än att stackaren stupar på mattan efter sitt mellis och brister ut i gråt. 

Jag såg inte att han slog i munnen utan trodde bara att han slog handleden så vi sätter oss i fåtöljen och då upptäcker jag det, M A S S O R med blod på hans lilla filt, så då får jag panik på riktigt!! 


Ringer 1177 men lägger sen på och ringer Mikaela som kom in till oss på 1 minut❤️

Hon var jättelugnt och sansad och ringde 1177 åt mig, lugnade och tröstade och var superdukig.❤️

Jag fick bra hjälp via telefon och det är troligtvis bara så att han bitit sig i läppen (jag såg ett bitmärke i överläppen) men för säkerhetsskull skall jag ringa hans tandläkare imorgon och försöka få en tid så dom kan kontrollera tänderna ifall det skulle vara nått.


Lilla älskling, så fruktansvärt hemskt för honom att avsluta en sån (redan) dålig dag på det sättet❤️

Jag måste verkligen försöka hitta lugnet  när han skadar sig (inför framtiden) och inte få panik när jag ser blod! 

När han skadat sig så ångrade jag varenda sekund att jag ens önskade att få vara själv en stund idag, då ville jag aldrig släppa honom ur min famn❤️



Nu till nått lite roligare, jag har bara 1 paket/lucka kvar och handla och det är det han skall få i julstrumpan och då hade jag sån tur (igen!!) att jag vann ett presentkort på 200kr i en barnbutik som heter buzungar här i Visby så den skall vi besöka i veckan och välja ut något riktigt fint till min prins❤️


Nu har vi precis ätit räkor och jag skall plocka undan/diska upp i köket så det inte blir så stressigt i morgonbitti när vi ska iväg på musiklekis=)

Imorgonkväll kommer Jennifer & Robert på mat och glöggmys =)

Hoppas ni har en bra start på veckan =)


 



Kram P 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards