Alla inlägg den 10 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 november 2016 20:21

Hej på er!

Idag var det dags.
Dags att ta farväl utav Eva.

Begravningar är aldrig roliga, aldrig någonsin.
Att se sin pappa sitta och torka sina tårar, det känns, Riktigt jävla mycket i hjärtat.
Sen att se hennes barn och barnbarn ta farväl var fruktansvärt.

Begravningen i sig var jättefin och lugn.
W skötte sig jättebra och fick lite klämmisar under tiden i kyrkan!
Det spelades åtar som hon hade som favoriter och sen var det kaffe och kakor efteråt i en lokal!


- Du är så saknad och jag är glad att du hann lära känna W och få busa med honom innan din resa tog slut!
Vi kommer att ses igen och då ser jag fram emot dina berättelser och din inlevelse när du berättar något och ditt bullrande skratt!

- Sov gott Eva!


Jag orkade inte ens fundera på mat idag så vi tog en promenad upp till pizzerian och åt där!
Nu sover W och vi skall kika lite på tv innan vi skall gå och lägga oss!

Jag avslutar med en bild på W från tidigare idag!

Ta hand om er och skall ni ut i trafiken så ta det försiktigt!
Lova det!

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 november 2016 10:15


Denna lille herre kan det här med att busa!  

Hans senaste bus är att stå bakom en vägg för att kika fram och säga "Bu"! 


Så jäkla söt när han gör det så var jag tvngen att filma honom! :)



Kram P!
 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards